a kto umarł, ten nie jara

Wyjścia 6/1-3

III Międzynarodowy Festiwal Wątpliwości

Obserwatorzy

niewielka postać drze papier na kawałki / biało / roztopy





postać białej pociętej amfy

.........................
.........................
.........................

wibracje w mięśniach
szumy lepkie otarcia kołowanie
to brzuch jego oka otworzył się
na nasze wysunięte krocza

.........................
.........................
.........................

nie dajesz mi spokoju
podchodzisz do drzwi i pukasz
drzwi były słone i dziwnie rozgrzane
zapach mięsa konstelacja rudej mgły

obmyj mnie obmyj
naręcza śliny i krzesanie

.........................spierdalam

uciekam w siebie jak w chłodnie
bieg po nabrzeżach
karmienie zwierząt

zwierzę.........................
raz.........................raz.........................raz.........................


mam żądło w dłoni i w nerce

.........................

kreska
kreska
drażnimy interpunkcję ciała

tnij mnie
o tnij mnie

raz

.........................

szum

.........................

.........................

.........................

zenit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz